* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia z testowania oprogramowania, inżynierii oprogramowania, projektowania systemów informatycznych2009-04-29 11:47:27Gdy chodzi o testowanie oprogramowania, wiedza i doświadczenie stanowią podstawę przyszłego sukcesu. Dlatego przygotowaliśmy cyklicznie organizowane warsztaty dające niepowtarzalną szansę zostania cenionym specjalistą zarówno w testowaniu jak i inżynierii oprogramowania. |
![]() |
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
![]() |
Szkolenia - potrzeba dzisiejszych czasów.2008-08-20 13:11:57Szkolenia na dzień dzisiejszy polegają na zasymulowaniu określonej sytuacji, w której uczestnik może przećwiczyć nabyte umiejętności, sprawdzić swoje reakcje na daną sytuację. Symulacja taka ma go przygotować na różne okoliczności, które mogą wydawać się początkowo dziwne, czy wręcz nierealne, a jed |
![]() |
Szkolenia w Polsce2008-05-06 12:11:47W ciągu ostatnich siedmiu lat podwoiła się liczba osób indywidualnych uczestniczących w kursach i szkoleniach. Szkolenia stały się także normą w polskich dużych firmach: udział w nich bierze aż 90 procent. |
![]() |
Szkolenia techniki sprzedaży JAROSŁAW, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.